Spørgsmål og svar

Fejlbeskeder

Jeg får fejlen 'Der kan ikke vises data for dette skærmbillede...'

Fejlen skyldes et tilføjelsesprogram, der er aktivt i din browser. Det kan f.eks. være programmerne Addblocker eller Hola.

For at løse problemet kan du enten deaktivere tilføjelsesprogrammerne, når du bruger netbanken, benytte en anden browser eller nulstille din browser.

Se, hvordan du nulstiller din browser

Jeg får fejlen 'Banken har ingen bruger med dette cpr-nummer'
Bliver du mødt af fejlen 'Banken har ingen bruger med dette cpr-nummer', er din netbank ikke blevet aktiveret. Du skal derfor kontakte kundeservice på telefon 3378 2000 eller på e-mail lsb@lsb.dk.
Jeg får fejlen 'Du har ikke en aktiv aftale med banken...'
Hvis du får fejlen 'Du har ingen aktiv aftale med banken', skal du kontakte kundeservice på telefon 3378 2000 eller på e-mail lsb@lsb.dk.
Jeg får fejlen 'Der er opstået en fejl...'

Får du fejlen 'Der er opstået en fejl...', skal du rydde din browsers historik.  

Se, hvordan du rydder din browsers historik

Jeg får fejlen 'Error Click for details...'

Fejlen opstår, fordi DanID certifikatet ikke er blevet godkendt korrekt. Fejlen kan løses ved at rydde din browsers historik. Se, hvordan du sletter din browsers historik

Sørg efterfølgende for at klikke Run/Kør til DanID certifikatet, der kommer op, når du logger på netbanken.

Se billede

Jeg får fejlkoden TEKST

Fejlen skyldes et tilføjelsesprogram, der er aktivt i din browser. Det kan f.eks. være programmerne Addblocker eller Hola.

For at løse problemet kan du enten deaktivere tilføjelsesprogrammerne, når du bruger netbanken, benytte en anden browser eller nulstille din browser.

Se, hvordan du nulstiller din browser

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.