Spørgsmål og svar

Budgetkonto

Kan jeg få oprettet en budgetkonto?
Du kan sagtens få en budgetkonto. Vi opretter en ekstra lønkonto til dig, hvor du kan tilmelde dine Betalingsservice-aftaler og betale girokort fra. Hvis du ønsker det, kan vi oprette en fast månedlig overførsel til kontoen, eller du kan selv indsætte penge efter behov.
Kan jeg hæve kontanter?
Du kan hæve kontanter i vores rådgivningscentre med kasse og i vores pengeautomater. Ønsker du at hæve i vores rådgivningscentre, skal du blot huske at medbringe billed-ID (pas, EU-kørekort eller ID-kort).
Kan jeg indbetale kontanter?
Du kan indsætte kontanter på din budgetkonto i vores rådgivningscentre med kasse.
Kan der være flere kontohavere til samme budgetkonto?
En konto kan sagtens have tilknyttet flere kontohavere, og hver kontohaver kan have sit eget Dankort. Der kan endvidere indsættes fuldmagtshavere til kontoen, som også kan få udstedt Dankort.
Kan jeg få Dankort eller VISA/Dankort til en budgetkonto?
Det er muligt at få tilknyttet et Dankort eller et VISA/Dankort til din budgetkonto.
Må jeg få overtræk?
Som udgangspunkt må en konto i Lån & Spar ikke være i overtræk. Der kan dog være særlige situationer, hvor kontoen går i overtræk. I disse situationer skal Lån & Spar kontaktes inden overtrækket.
Skal jeg oprette mine BS-aftaler igen, hvis jeg flytter til Lån & Spar?
Har du allerede en konto i et andet pengeinstitut, kan vi overføre alle dine Betalingsservice-aftaler til din nye konto.

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.