Thu Feb 21 11:49:35 CET 2019
Privat
Erhverv

Syv tips til en bedre ferie

Af Laila Sami Vestergaard, Kundekonsulent

Vi elsker at hjælpe vores kunder her i kundeservice. Også når de ringer hjem fra udlandet. Men vil du helst undgå at skulle tale med os på din ferie, kan vi godt forstå det! Derfor har vi samlet vores syv bedste råd til din ferie, så du kan styre udenom de problemer, vi hyppigst hører om.

For de fleste er det brandærgerligt, hvis de får brug for at tale med mig eller mine kolleger i deres ferie. Får vi opkald fra kunder på ferie, kan vi heldigvis tit hjælpe her i Kundeservice - men som regel får vi opringningen, fordi der er et akut problem med betalingskortet.

Derfor har jeg sammen med mine kolleger i Kundeservice samlet syv gode råd, som vi gerne vil give dig på forhånd. Så du kan spare penge, tid og ærgrelser.

Få vores syv gode råd til en rigtig god ferie her.



Book et møde med en personlig rådgiver

Ring på 3378 2000 eller send os dine oplysninger, så kontakter vi dig.