Privat
Erhverv
Om Lån & Spar
Tue Jan 17 16:06:16 CET 2017

Kære kunde

Jeg vil godt starte med at sige dig tak for, at du bruger Lån & Spar som din bank. Vi vil gøre alt for at leve op til den tillid, du giver os.

Lån & Spar er din personlige bank, og vi har hele tiden fokus på at give dig den bedste oplevelse, når du er i kontakt med os. I 2016 har vi arbejdet specielt på at forbedre kontaktpunkterne, når du bruger banken.

Der har været fokus på at gøre det lettere at komme i kontakt med os. Og det er uanset, om det er via telefon, nettet eller den personlige kontakt. Åbningstiderne i kundeservice er forlænget, netbanken og mobilbanken er forbedret, så det går hurtigere, når du er på. Og du kan booke møder direkte i din rådgivers kalender, så mødet bliver endnu mere på dine betingelser. Jeg håber, at det er med til at gøre det nemmere at være kunde i banken. Du skal opleve en hurtig, nærværende og kompetent rådgivning hver gang.

For mig er det essentielt, at alle kunder får en god oplevelse, når de bruger banken. Derfor glæder det mig rigtigt meget at læse analysefirmaet Loyalty Groups seneste undersøgelse, hvor Lån & Spar opnår den største stigning i tilfredsheden. Det er jeg rigtig stolt over, for kundernes tilfredshed er vores vigtigste prioritet.

Arbejdet fortsætter i 2017. Det er min ambition, at du skal møde dygtige og personlige rådgivere, og få oplevelser der gør, at du vil anbefale os. Hvis du skulle være så uheldig at opleve, at vi ikke lever op til dine forventninger, håber jeg, at du vil fortælle os det, så vi kan lære, blive dygtigere - og genoprette tilliden.

Jeg ønsker dig en glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår.

John Christiansen

Book et møde med en personlig rådgiver

Ring på 3378 2000 eller send os dine oplysninger, så kontakter vi dig.