Privat
Erhverv
Om Lån & Spar
Fri Jan 20 00:26:33 CET 2017

Alle danske banker går sammen om MobilePay

Swipp lukker og fra februar i det nye år, kan du ikke mere overføre via appen. Til gengæld er Lån & Spar gået med i et nyt partnerskab omkring MobilePay. Et samarbejde, der åbner vejen for, at en samlet dansk banksektor kan stå bag MobilePay. For fremtiden vil man stå stærkt i forhold til udenlandske konkurrenter, og kunderne får det bedste fra både Swipp og MobilePay.

I Lån & Spar er der er ingen tvivl om, at det er den rigtige vej at gå. Det vil være en fordel for den enkelte kunde, den enkelte bank og for sektoren som helhed, når man på denne måde kan forene kræfterne til fælles bedste.

Sådan kommer du godt i gang med MobilePay
Med MobilePay kan du nemt og hurtigt overføre penge til venner og familie med din mobiltelefon. Du kan betale i butikker, gemme dine kvitteringer og holde styr på dine forskellige medlemskaber.

Intet kontonummer. Intet nøglekort. Helt enkelt.

Dine fordele ved MobilePay

  • Køb eller overfør penge for op til 10.000 kr.
  • Husk andre på, at du har lagt penge ud.
  • Slip for kort og kontanter.
  • Optjen bonus i de butikker, der tilbyder det.
  • Hold styr på dine medlemskaber.

Hvis du ikke allerede har MobilePay, kan du downloade MobilePay i App Store, Google play eller Windows Phone Store.

Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål til eller problemer med MobilePay-appen, så kan du altid ringe til MobilePays kundeservice på 4514 4447. Har du spørgsmål til dine konti eller betalinger i MobilePay, er du altid meget velkommen til at ringe til vores egen kundeservice på 3378 2000.

Book et møde med en personlig rådgiver

Ring på 3378 2000 eller send os dine oplysninger, så kontakter vi dig.