Du er ikke længere logget på

Vi har mistet informationen om dit nuværende besøg. Dette skyldes typisk, at du har været væk i længere tid fra din computer.

Log på for at komme igang igen.

Hvorfor skal jeg udfylde lovpligtig information?

I henhold til loven er Lån & Spar forpligtede til at stille vores kunder en række spørgsmål om dem selv, og hvordan de bruger deres bank.

Vi overholder selvfølgelig loven, og derfor skal vi bruge nogle oplysninger fra dig. Dine oplysninger er bl.a. vigtige, fordi de hjælper de danske pengeinstitutter med at bekæmpe hvidvask af penge.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til vores Kundeservice på 3378 2000.

Mange tak for din hjælp.

Spørgsmål til hvidvask

Når du udfylder dine hvidvaskoplysninger, skal du skrive, hvordan du forventer din økonomi vil være i fremtiden. Dét du skriver, skal alene være et 'bedste bud' og ikke fuldstændig præcise antal og beløb.

Kan jeg skrive punktummer og kommaer, når jeg skriver mine beløb?
Nej, det kan du ikke. Skriv i stedet dine beløb uden punktum og komma - f.eks. 178000.

Hvorfor kan jeg ikke vælge flere formål med mine konti?
Det er desværre ikke muligt. Hvis du forventer at bruge dine konti til dagligdags formål, skal du blot vælge 'Daglig økonomi'.

Hvad er en kontant indbetaling?
Her skal du skrive, hvor mange gange du forventer at sætte kontanter ind på dine konti om året via kassen i dit rådgivningscenter. MobilePay gælder ikke som en kontant indbetaling.

Hvad er overførsler til og fra udlandet?
Det er alle de gange, du forventer at overføre og modtage penge til/fra udlandet - f.eks. ved at overføre i din netbank eller ved, at der bliver overført penge fra en udenlandsk konto til din. Du skal ikke skrive, hvis du køber noget på udenlandske hjemmesider. Hvis du ikke overfører eller modtager penge fra udlandet, skal du skrive 0 i felterne.