
Tiltag i Lån & Spar
Senest opdateret 25. februar 2021.
I Lån & Spar følger vi Sundhedsstyrelsens anbefalinger. Derfor fortsætter vi med en række initiativer for at mindske risikoen for spredning af coronavirus.
Vi har åbent, men dørene er låst
Dørene til vores rådgivningscentre er låst for at minimere smittespredning.
Det betyder, at vi kun tager imod kunder, der har en forudgående aftale. Det betyder også, at kassefunktionen ikke er tilgængelig - vi henviser i stedet til vores udendørs pengeautomater.
Møder med banken
Vi holder alle møder som onlinemøder eller over telefonen. Er dette ikke muligt, kan man mod forudgående aftale, afholde mødet i afdelingen (læs mere nedenfor).
Har du aftalt et møde i banken?
Hvis du har aftalt et personligt møde i en af vores afdelinger, vil du efter aftale med din rådgiver blive lukket ind i afdelingen, når mødet skal afholdes.
Føler du dig ikke 100% frisk og rask, så skal du aftale med din rådgiver, hvordan mødet kan ændres eller flyttes. Det kan være møde over telefonen eller onlinemøde - læs mere om telefon- og onlinemøder.
Overvejer du at booke et møde i banken?
Vi holder alle møder det næste stykke tid som telefon- eller onlinemøder. Du kan som kunde altid booke et møde med os i din netbank. Er du ikke kunde kan du booke møde her via hjemmesiden
Sådan kommer du i kontakt med os:
- Ring eller skriv til din personlige rådgiver
- Ring til kundeservice på 3378 2000
- Skriv til kundeservice på lsb@lsb.dk
Hæv penge i pengeautomater
Har du brug for kontanter, henviser vi til pengeautomaterne udenfor alle vores afdelinger. Når du skal betale for noget, anbefaler vi, at du bruger et kort eller en betalingsapp som MobilePay, Apple Pay m.fl.
Kontakt os
Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.