Coronavirus

Vores rådgivningscentre er åbne

Regeringens genåbning af samfundet betyder, at vi byder kunder velkomne i vores rådgivningscentrene.  

Vi følger naturligvis Sundhedsstyrelsens anbefalinger. Derfor har vi en række tiltag, som du kan opleve, når du besøger os. F.eks. skal kunder og rådgivere bære mundbind eller visir.

 

Møder med banken

Du er velkommen til at holde et fysisk møde med din rådgiver i et af vores rådgivningscentre. Har du mulighed for det, anbefaler vi dog stadig, at mødet holdes som onlinemøde eller over telefonen for at mindske smittespredningen.

Du kan som kunde altid booke et møde med os i din netbank. Er du ikke kunde, kan du booke et møde her på hjemmesiden

 

Har du et fysisk møde i banken?

Har du et fysisk møde med banken, er det vigtigt, at du føler dig 100% frisk. Er det ikke tilfældet, skal du aftale med din rådgiver, hvordan mødet kan ændres eller flyttes. Det kan være mødet kan holdes over telefonen eller som onlinemøde - læs mere om telefon- og onlinemøder.

 

Når du besøger os

  • Hilser vi med et smil og ikke et håndtryk
  • Står der håndsprit fremme
  • Skal både du og din rådgiver bære mundbind eller visir
  • Holder vi 2 meters afstand

 

Hæv penge i pengeautomater

Har du brug for kontanter, har du mulighed for at bruge pengeautomaterne udenfor alle vores afdelinger. Når du skal betale for noget, anbefaler vi, at du bruger et kort eller en betalingsapp som MobilePay, Apple Pay m.fl.

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.