Spørgsmål & svar om Priority Pass

Mest stillede spørgsmål

Hvem kan kontaktes hvis du ikke modtager dit Priority Pass med posten?
Hvis du efter 5 bankdage ikke har modtaget dit Priority Pass, så kontakt KundeService på telefon 3378.
Hvor lang tid tager det at få et Priority Pass?
Fra at bestillingen er sendt af sted går der typisk 3-5 bankdage før du har dit Priority Pass.
Hvilke Lån & Spar MasterCard kan der oprettes Priority Pass til?
Det er kun Lån & Spar MasterCard Platin (kreditkort) som der kan oprettes Priority Pass til.
Kan der oprettes et Priority Pass til et MasterCard Platin Familiekort?
Det er kun Lån & Spar MasterCard Platin (kreditkort) som der kan oprettes Priority Pass til.
Skal der bestilles nyt Priority Pass, hvis kunden får nyt MasterCard Platin?
Får du udskiftet dit Lån & Spar MasterCard Platin med et nyt MasterCard Platin, f.eks. ved fornyelse eller genbestilling, behøver du ikke bestille et nyt Priority Pass.
Hvad hvis du både har et firmakort og et privatkort?
Det er nok, at du har ét Priority Pass. Det er op til dig at bestemme om Priority Pass skal tilknyttes privat- eller firmakortet. Priority Pass er en del af MasterCard Platin, og virker på tilsvarende vis på både privat- og firmakort. Har du både et privat- og et firma Platin kort, så har du naturligvis dobbelt op på antal gratis besøg, også selvom du kun har ét Priority Pass.

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov