Følg med i vores brandingkampagne

Vores brandingkampagne gik i luften i november 2021 - og som medarbejder får du her adgang til at se, hvad kampagnen indeholder og læse om tankerne bag. God fornøjelse!

Kvinde i bank

Hvad vil vi med kampagnen?

I banken ved vi godt, hvad det vil sige at eje en bank, og hvilke fordele det giver vores kunder og medejere. Men det er desværre ikke alle ude på gaden, der ved det. Og det vil vi gerne lave om på. Derfor er formålet med vores brandingkampagne at øge kendskabet til Lån & Spar og herunder ejerskabsforholdet – altså hvad vil det sige at eje en bank? Og hvordan er det en fordel for vores kunder?

 

Har du set os i de online medier?

Måske er du allerede stødt på vores reklamefilm eller nogle af vores online bannere, når du har besøgt online medier som f.eks. YouTube, TV2Play, Politiken og Berlingske - og måske har du det til gode. Siden november 2021 har vi nemlig købt os ind på disse online medier, og det fortsætter ind i 2022. Hvis du klikker på de online bannere, kommer du til lsb.dk/kontakt-os/bliv-kunde. Her håber vi naturligvis, at potentielt nye kunder vil booke et møde med os.

 

Vi skruer op for skærmtiden i 2022

Brandingkampagnen er kommet godt ud over stepperne i efteråret 2021. Det er derfor vigtigt at opretholde og fortsat øge danskernes kendskab til Lån & Spar ind i 2022 også. Det betyder, at vores reklamefilm bliver vist på TV2, Discovery og andre kanaler som TV3 og TV3+ allerede fra januar 2022  nærmere bestemt fra mandag d. 17. januar.

 

Film i forskellige formater

I brandingkampagnen har vi udarbejdet forskellige udgaver af vores reklamefilm, så de passer til forskellige medier og målgrupper. Vi har to udgaver af reklamefilmen, der begge varer 30 sek., men som har forskellige budskaber og speak. De bliver vist på tv og online medier.

Derudover har vi fået lavet to ultrakorte udgaver på 10 sek., hvor den ene er generisk - hvilket vil sige, at den når bredt ud til alle målgrupper, og den anden er specifik. Det betyder, at vi har fået målrettet speaken til specifikke målgrupper - fx Djøf, DM og IDA.

Tanken med de specifikke reklamefilm er, at de skal køre på LinkedIn, fordi man på LinkedIn har særlig mulighed for at målrette sine opslag mod specifikke faggrupper. I den forbindelse håber vi naturligvis også, at de respektive fagforeninger deler reklamefilmen, så vi får endnu flere visninger og endnu mere opmærksomhed.

Læn dig tilbage og nyd filmene

Herunder kan du se forskellige udgaver af vores reklamefilm. Du kan også se den oprindelige reklamefilm i sin fulde længde.

Nyd filmen - uden afbrydelser

I filmen møder du Sofie, Morten, Naja og Sten. De har en aktiv fritid og et spændende job. Og ja, så ejer de en bank. De er nemlig medlem af én af de mere end 50 fagforeninger, der ejer Lån & Spar, og det giver dem nogle særlige fordele som kunder hos os.

3% produktet

Ejerskab

Generisk

Djøf (og DM og IDA)

Se vores online bannere

Sådan ser vores online bannere ud, der har kørt i de online medier fra november 2021. Hvis man klikker på de enkelte bannere, bliver man sendt direkte til vores hjemmeside.
1. november 2021 går vores nye brandingkampagne i luften

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.