Spørgsmål og svar

Fejlbeskeder i netbanken

Jeg får fejlkoden TEKST

Fejlen skyldes et tilføjelsesprogram, der er aktivt i din browser. Det kan f.eks. være programmerne Addblocker eller Hola.

For at løse problemet kan du enten deaktivere tilføjelsesprogrammerne, når du bruger netbanken, benytte en anden browser eller nulstille din browser.

Se, hvordan du nulstiller din browser

Jeg får fejlen 'Der kan ikke vises data for dette skærmbillede...'

Fejlen skyldes et tilføjelsesprogram, der er aktivt i din browser. Det kan f.eks. være programmerne Addblocker eller Hola.

For at løse problemet kan du enten deaktivere tilføjelsesprogrammerne, når du bruger netbanken, benytte en anden browser eller nulstille din browser.

Se, hvordan du nulstiller din browser

Jeg får fejlen 'Banken har ingen bruger med dette cpr-nummer'
Bliver du mødt af fejlen 'Banken har ingen bruger med dette cpr-nummer', er din netbank ikke blevet aktiveret. Du skal derfor kontakte kundeservice på telefon 3378 2000 eller på e-mail lsb@lsb.dk.
NemID kører i ring, når jeg logger ind

Hvis du oplever problemer med at logge på netbanken, og du hele tiden bliver bedt om at logge på, kan det skyldes, at din tablet ikke accepterer cookies.

Jeg benytter iPad:
Tryk på ikonet 'Indstillinger' og vælg menuen safari.

 

Egenskaber cookies

 

Sørg for at funktionen 'Accepter cookies' står som enten 'Fra besøgte' eller 'Altid'. Herefter bør du kunne logge på normalt igen.

Jeg benytter Android:
Tryk på ikonet oppe i højre hjørne af browseren og vælg 'Indstillinger'.

 

Indstillinger

 

Tryk på menuen 'Fortrolighed og sikkerhed' og sæt flueben i 'Accepter cookies'.

 

Accepter cookies

 

Herefter bør det være muligt at logge på netbanken igen.

Jeg kan ikke få lov til at printe i netbanken

For at kunne printe dokumenter fra netbanken på en iPad, skal du have adgang til en AirPrint printer. Hvis du har en Samsung tablet, skal du have adgang til en Samsung printer.

Udskriv

Jeg får fejlen 'Du har ikke en aktiv aftale med banken...'
Hvis du får fejlen 'Du har ingen aktiv aftale med banken', skal du kontakte kundeservice på telefon 3378 2000 eller på e-mail lsb@lsb.dk.
Jeg får fejlen 'Der er opstået en fejl...'

Får du fejlen 'Der er opstået en fejl...', skal du rydde din browsers historik.  

Se, hvordan du rydder din browsers historik

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.