Spørgsmål og svar
Fejlbeskeder i netbanken
Jeg får fejlkoden TEKST
Fejlen skyldes et tilføjelsesprogram, der er aktivt i din browser. Det kan f.eks. være programmerne Addblocker eller Hola.
For at løse problemet kan du enten deaktivere tilføjelsesprogrammerne, når du bruger netbanken, benytte en anden browser eller nulstille din browser.
Jeg får fejlen 'Der kan ikke vises data for dette skærmbillede...'
Fejlen skyldes et tilføjelsesprogram, der er aktivt i din browser. Det kan f.eks. være programmerne Addblocker eller Hola.
For at løse problemet kan du enten deaktivere tilføjelsesprogrammerne, når du bruger netbanken, benytte en anden browser eller nulstille din browser.
Jeg får fejlen 'Banken har ingen bruger med dette cpr-nummer'
NemID kører i ring, når jeg logger ind
Hvis du oplever problemer med at logge på netbanken, og du hele tiden bliver bedt om at logge på, kan det skyldes, at din tablet ikke accepterer cookies.
Jeg benytter iPad:
Tryk på ikonet 'Indstillinger' og vælg menuen safari.
Sørg for at funktionen 'Accepter cookies' står som enten 'Fra besøgte' eller 'Altid'. Herefter bør du kunne logge på normalt igen.
Jeg benytter Android:
Tryk på ikonet oppe i højre hjørne af browseren og vælg 'Indstillinger'.
Tryk på menuen 'Fortrolighed og sikkerhed' og sæt flueben i 'Accepter cookies'.
Herefter bør det være muligt at logge på netbanken igen.
Jeg kan ikke få lov til at printe i netbanken
For at kunne printe dokumenter fra netbanken på en iPad, skal du have adgang til en AirPrint printer. Hvis du har en Samsung tablet, skal du have adgang til en Samsung printer.
Jeg får fejlen 'Du har ikke en aktiv aftale med banken...'
Jeg får fejlen 'Der er opstået en fejl...'
Får du fejlen 'Der er opstået en fejl...', skal du rydde din browsers historik.
Kontakt os
Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.