Spørgsmål og svar

Zapp

Hvordan får jeg Zapp?

Du kan hente Zapp i din App Store eller Google Play. Du kan også komme til Zapp fra din mobilbank under 'Kontakt'.

Hvordan logger jeg på?
Første gang du logger på, skal du bruge dit NemID. Herefter kan du vælge, om du fremover vil logge på med fingeraftryk eller PIN-kode. Ønsker du senere at skifte loginmetode, kan du gøre det i menuen øverst i venstre hjørne.
Hvilke telefoner kan jeg bruge?

Du kan bruge Zapp, hvis du har:  

  • En iPhone med IOS 9.0 eller højere
  • En Android-telefon med OS 6.0 eller højere

Zapp fungerer bedst, hvis du har opdateret din telefon til det nyeste styresystem. Har du en ældre telefon, kan app'en være langsom.

Jeg har udfordringer med at hente oplysninger fra SKAT

Du kan møde en fejl, når dokumenterne hentes til Zapp. Hvis du bliver mødt af en fejl, første gang du henter dokumenterne, skal du blot prøve igen, så hentes de uden problemer.

Hvis du er selvstændig og forsøger at hente oplysninger fra SKAT, kan du møde et problem, hvis den udvidede selvangivelse er blandt dokumenterne. Dette dokument hentes ikke korrekt, og din opgave kan derfor desværre ikke løses. Fejlen gælder både dig og din partner, hvis en af jer har dette dokument.

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.