Spørgsmål og svar

Login og koder til mobilbanken

Hvordan ændrer jeg min kode til mobilbanken?

Du ændrer adgangskoden til din mobilbank, ved at klikke på ’Glemt kode’, på log on siden i din app.

Hvordan ændrer jeg min kode til mobilbanken?

 

Klik på ’Vælg ny kode’ i boksen der kommer frem. Du vil nu blive bedt om at logge på med NemID og vælge din nye 4 cifrede adgangskode.

Hvordan ændrer jeg mit mobilnummer?

Hvis du har fået nyt mobilnummer skal du kontakte Kundeservice på tlf. 3378 2000 for at få det ændret.

Hvordan logger jeg af mobilbanken?

For at logge af mobilbanken, skal du klikke på de tre vandrette streger nederst til højre.

Hvordan logger jeg af mobilbanken?

 

Herefter klikker du på ’Log af’ oppe i højre hjørne

Hvordan logger jeg af mobilbanken?

Du er nu logget af din mobilbank

 

Logger du dig ikke af manuelt, vil mobilbanken automatisk logge dig af når du ikke har brugt den i et kort tidsrum.

 

Hvordan logger jeg på mobilbanken?

For at logge på mobilbank, skal du hente Lån & Spars mobilbank i App store eller Google play Herefter logger du dig på med dit NemID - vælger en 4 cifret kode og så er du i gang.

Vær opmærksom på, at du skal have en aktiv netbankaftale hos Lån & Spar for også at kunne benytte mobilbank. Har du ikke dette kan du ringe til os på tlf. 3378 2000 eller sende os en mail på lsb@lsb.dk.

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.