Login og koder til mobilbanken

Hvordan ændrer jeg min 4-cifrede adgangskode til mobilbank?

Det anbefales, at man skifter sine adgangskoder med jævne mellemrum.

Sådan ændrer du din 4-cifrede adgangskode i din mobilbank

Du ændrer din 4-cifrede adgangskode til din mobilbank, ved at klikke på ’Glemt kode’, på login siden i din app.

 

Hvordan ændrer jeg min kode til mobilbanken?

 

Tryk på ’Vælg ny kode’ i boksen der vises.

Du vil nu blive bedt om at logge på med MitID og vælge din nye 4-cifrede adgangskode.

 

Efter du har valgt ny adgangskode, kan du også aktivere af logge på med FaceID eller Fingeraftryk, for hurtigere og mere personligt login.

Hvordan ændrer jeg mit mobilnummer?

Af sikkerhedsmæssige årsager, så kan du ikke selv ændre dit mobilnummer i din mobilbank.

Sådan ændrer du dit mobilnummer til mobilbank:

Hvis du har fået nyt mobilnummer, så skal du kontakte bankens kundeservice på tlf. 3378 2000 for at få det ændret.

Hvordan logger jeg af mobilbanken?

For at logge af mobilbanken, skal du klikke på menu-ikonet nederst til højre på skærmen (de tre vandrette streger).

 

Hvordan logger jeg af mobilbanken?

 

 

Herefter klikker du på ’Log af’ oppe i højre hjørne

Hvordan logger jeg af mobilbanken?

 

Du er nu logget af din mobilbank

 

Logger du dig ikke af manuelt, vil mobilbanken automatisk logge dig af når du ikke har brugt den i et kort tidsrum.

 

Hvordan logger jeg på mobilbanken?

For at logge på mobilbank, skal du hente Lån & Spars mobilbank i App store eller Google play.

Herefter logger du dig på med dit MitID- vælger en 4 cifret kode og hvis din mobil understøtter det, så anbefales det også, at bruge biometrisk login - så er du i gang.

Vær opmærksom på, at du skal have en aktiv netbankaftale hos Lån & Spar for også at kunne benytte mobilbank. Har du ikke dette kan du ringe til os på tlf. 3378 2000 eller sende os en mail på lsb@lsb.dk.

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.