Login og koder til mobilbanken
Hvordan ændrer jeg min kode til mobilbanken?
Du ændrer adgangskoden til din mobilbank, ved at klikke på ’Glemt kode’, på login siden i din app.
Tryk på ’Vælg ny kode’ i boksen der vises.
Du vil nu blive bedt om at logge på med MitID og vælge din nye 4 cifrede adgangskode.
Hvordan ændrer jeg mit mobilnummer?
Hvis du har fået nyt mobilnummer skal du kontakte Kundeservice på tlf. 3378 2000 for at få det ændret.
Hvordan logger jeg af mobilbanken?
For at logge af mobilbanken, skal du klikke på menu-ikonet nederst til højre på skærmen (de tre vandrette streger).
Herefter klikker du på ’Log af’ oppe i højre hjørne
Du er nu logget af din mobilbank
Logger du dig ikke af manuelt, vil mobilbanken automatisk logge dig af når du ikke har brugt den i et kort tidsrum.
Hvordan logger jeg på mobilbanken?
For at logge på mobilbank, skal du hente Lån & Spars mobilbank i App store eller Google play.
Herefter logger du dig på med dit MitID- vælger en 4 cifret kode og hvis din mobil understøtter det, så anbefales det også, at bruge biometrisk login - så er du i gang.
Vær opmærksom på, at du skal have en aktiv netbankaftale hos Lån & Spar for også at kunne benytte mobilbank. Har du ikke dette kan du ringe til os på tlf. 3378 2000 eller sende os en mail på lsb@lsb.dk.
Kontakt os
Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.