medajle

Ny undersøgelse: Lån & Spar er danskernes favorit

Når danskerne bliver spurgt til, hvilken bank de er mest tilfreds med og har størst tillid til, så peger pilen på Lån & Spar. Det viser Loyalty Groups undersøgelse, hvor 4379 danskere deltog. Og det er vi naturligvis stolte af.

”Det er en milepæl at blive nummer 1 i en uafhængig undersøgelse i banksektoren. Kundetilfredshed er vores vigtigste nøgletal, så vi er naturligvis stolte og glade over denne placering, der fortæller os, at vi gør det rigtige,” udtaler John Christiansen, administrerende direktør i Lån & Spar.

Unik kunderådgivning bærer frugt

At vi vinder førstepladsen i denne undersøgelse, er en samlet vurdering af mange ting – kort sagt: hele vores måde at være bank på. Alligevel er der god grund til at fremhæve vores særlige rådgivning, mener Gitte Le Grand, forretningsdirektør i Lån & Spar:

”Det gode resultat er et tydeligt tegn på, at vi møder vores kunder på den rigtige måde. Og her er jeg sikker på, at vi har et forspring sammenlignet med andre banker. Når kunderne kommer i vores bank, så kender vi nemlig allerede til deres brancher, og derfor kan vi rådgive specifikt ud fra deres ansættelsesvilkår, ferieordninger, pension, løntrin og tillægsordninger. Det kan vi, fordi hele vores ejerskabsforhold med mere end 50 fagforeninger i Danmark giver os en særlig adgang til viden, så vi kan rådgive vores kunder ud fra deres faglige ståsted. Det giver kunderne en oplevelse af at høre hjemme i deres egen bank – og det tror jeg er med til, at vi lægger os i front i denne undersøgelse fra Loyalty Group.”

Endnu engang stor kundetilgang i 2021

Sidste år valgte mere end 1000 nye kunder hver måned at skifte til Lån & Spar, og det er en tendens, vi har set gennem de sidste mange år. Undersøgelsen peger på, at danskerne i højere grad vælger mindre og mere personlige banker.

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.