Derfor har vi i Lån & Spar tilsluttet os Solsikkeprogrammet og oprettet en særlig Solsikkelinje, du kan ringe til, hvis du har behov for tid, tålmodighed og hjælp.
I Lån & Spar skal alle kunder føle sig trykke og mødt med forståelse, når de ringer ind eller kommer til møde med deres rådgiver - uanset hvem de er, og hvilke behov de har.
"Som samfund skal vi kunne rumme mennesker med usynlige handicap. Og som bank har vi et ansvar for at give plads til forskellighed, så alle kan få god kundeservice når de ringer til os. Vi håber, at det kan være med til at gøre hverdagen en lille smule lettere for dem, der har brug for det,” fortæller Keld Thornæs, der er HR- og kommunikationsdirektør i Lån & Spar.
Læringsforløb for medarbejdere
Alle vores medarbejdere i kundeservice har gennemgået et kort internt læringssforløb om solsikkeprogrammet og usynlige handicaps.
Kundeservice er derfor klar til at tage godt imod kunder, der ringer på Solsikkelinjen.
Sådan bruger du Solsikkelinjen
Hvis du har behov for mere tid, tålmodighed og hjælp, er du velkommen til at ringe til vores Solsikkelinje.
Solsikkelinjen: 33 78 19 40
Åbningstid
Mandag - torsdag: kl. 9.00 - 18.00
Fredag: kl. 9.00 - 17.00
Kontakt os
Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.